onsdag 30. juli 2014

Onsdag 30.07

-chantal

Igår når vi hadde spist middag gikk meg og Joakim ut for å skate litt, også skulle de andre møte oss nede for å så gå å bade. Når vi hadde skatet litt ute så traff vi på en gutt på 13 år som var veldig interessert i skating. Han og Joachim hadde en fin samtale og kanskje har han fått seg en ny skate-date! Vi gikk senere opp for å spørre om vi skulle dra å bade, men det ble det ikke noe av. Så vi bare slappet av hjemme og gjorde litt av hvert.

I dag stod vi opp og spiste god frokost for å så dra på jobb, vi begynte en halv time senere i dag. Da vi kom på senteret spilte meg og Joakim volleyball med noen av ungene. Etter det så gikk vi opp på fotballbanen, der Joakim spilte basket med nesten alle guttene og jeg spilte volleyball med noen jenter og en gutt.




Karoline og Ingrid var borte i det andre huset med de mindre ungene og lekte.



Etter lunsj så skulle ca. Halvparten av ungene på senteret på tur å ta bilder. Joakim Karoline og Ingrid ble med på denne turen.


De fikk se ett par gamle kirker som de synes var veldig interessante.



Senere fikk de til og med se åtte små valper som var veldig skjønne. Ingrid ble stoppet når hun skulle inn i kirken, hun ble dratt tilbake og fortalt at hun måtte ¨tegne¨ korset før hun gikk inn og baklengs når hun skulle ut. Dette var en fotogruppe og det synes Karoline var kjekt, da hun fikk se alle ungene som var så engasjerte i å ta bilder. Jeg og Jon Fredrik ble igjen på senteret. En liten stund etter de hadde dratt så prøvde to jenter å fortelle meg at de skulle gå ned til monument, som er en park med masse forskjellige karuseller osv. Når jeg fant en som kunne oversette hva de sa så sa jeg at jeg ville gjerne være med. Vi hadde vannkrig og de lærte meg mye forskjellige ting på armensk. Jon Fredrik spilte fotball og basket med de som var igjen og etter det planlagte han med Manane å få til noen hjemme besøk og sånt.

-Chantal-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar