fredag 25. juli 2014

Reisen ned




Jeg, (Joakim) Chantal, Karoline, Ingrid og Jon Fredrik var på Sola flyplass ca 17:00. Vi sa hade til sjåføren vår Mette og Ragnhild, sjekket oss inn, fant gate'en vår. Første fly gikk til Oslo 18:45, alt gikk bra da så satt vi på Gardemoen flyplass og ventet på neste fly til Moskva, som gikk 21:20. vi kom oss til Moskva 01:50, det var da vi virkelig skulle merke den lange flyreisen. 




Det er ikke det at vi bare skulle ligge på gølvet, vi skulle ligge der i 9t 20 min. Ingrid, Jon Fredrik og Karoline Greide/prøvde å slappe av mens jeg og Chantal tokk litt sightseing på Moskva flyplass. 11:10 gikk flyet fra Moskva, da var det endelig min tur til og slappe av. Dessverre gikk jeg glipp av at Jon Fredrik vasket hendene sine med majones. Som gjorde at en overtrøtt Ingerid lo sånn at hele flyet stirra på henne. vi lannet i armenia kl 14:00, alle virket spennte tom. Chantal og Jon Fredrik. Vi ble plukket opp av manane og sjåfjøren til senteret, tokk ikke lang tid før vi stoppet hvor de voksene skulle ta ut penger og jeg skulle kjøpe røyk. Jeg gikk bort til en liten kjosk, jeg fikk til bake veksel hvor det kom en mann bort til meg som jeg kunne sverget på at jeg allderig hadde sett før. han prata ikke engels så det blei til en hit og mime lek, først trodde jeg han ville ha røyk som jeg nettopp hadde kjøpt, men så pekte han på pengene mine så jeg trodde han ville ta dem. jeg dro hånden vekk å prøvde  og gå videre, men han ville ikke gi seg, til slutt forsto jeg at det var sjåføren vår som ville telle pengene mine for å sjekke at jeg ikke hadde blitt lurt. Som nokk en gang førte til en overtrøtt Ingrid lo masse, det viktigste av alt er at vi har hatt en kjempe fin reise hit selv om det har vært masse venting. Kom ned til armenia hvor det er 40 grader, kjempe flott vær og hyggelige mennesker.

-Joakim-

1 kommentar:

  1. Kjempe gøy lesing, gleder meg til å følge med videre. dere er kule.

    -lars

    SvarSlett