fredag 14. juli 2017

Siste dag på sommercamp

I dag var en avslappende dag på campen. Vi sto opp, spiste frokost, og slappet av.




Før lunsj jobbet barna i grupper, der de skulle bruke det de hadde lært dagen før om menneskerettigheter. De fikk plakater der de skulle skrive opp tilfeller de kjente til, der de mente at menneskerettighetene var blitt brutt.





Vi fikk grillmat og musikk til lunsj:




Etter lunsj pakket vi ut av rommene våre. Før vi dro fra campen var det diplom utdeling. Alle barna fikk en diplom med ett ord/en kort beskrivelse av seg selv på, som «campens mest sportye, mest smilende» osv. Jeg og Hakon fikk også diplom, for å ha deltatt på Campen. 






Vi begynte på bussturen hjem til Yerevan i 3 tiden.
Det har ikke skjedd så mye annet i dag, og det er for så vidt helt ok. Det er deilig å være tilbake i huset, men det var veldig koselig på campen også. Jeg ble kjent med mange fine mennesker, og vi har hatt mye lek og moro. På campen har vi hatt det koselig i sammen, samtidig som vi har lært mye om barns rettigheter, om hvordan man snakker til ett publikum. Viktigst av alt så har vi blitt kjent med barna, og fått litt innblikk i hvordan de lever her. Jeg gleder meg til å se barna igjen når vi skal besøke Senteret neste uke. 




-Nicole


2 kommentarer:

  1. Veldig fint å følge bloggen deres, dere skriver godt om interessante opplevelser. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Nå har jeg nettopp lest innlegget som nattafortelling for Håkon Jarle i teltet vårt, det begeistret og han hilser dere.

    SvarSlett
  2. Veldig fint å følge bloggen deres, dere skriver godt om interessante opplevelser. Jeg gleder meg til fortsettelsen. Nå har jeg nettopp lest innlegget som nattafortelling for Håkon Jarle i teltet vårt, det begeistret og han hilser dere.

    SvarSlett