fredag 19. juli 2019

Valgene er tatt

Idag skulle vi bli hentet 0945, men ble ikke hentet før litt over 10 ca. Vi dro til senteret, og satt en liten stund og ventet før Manane, Mira og Rima kom. Når alle var kommet til rette satt vi oss ned for og finne ut og diskutere hvilke familier vi skulle hjelpe i år.
 Vi fikk hvert våres hefte med oversikt over familiene vi hadde vært oss, samtidig som vi også fikk noen familier vi ikke har vært hos. Det ble et ganske langt møte, men jeg følte vi kom veldig fort til enighet, og vi gikk gjennom alle familiene før ting var 100% bestemt.
Vi hadde jo også noen familier som vi allerede hadde bestemt at vi skulle hjelpe i år. I år så hjelper vi 17 av 24 familier, og jeg er glad for at vi klarte og hjelpe så mange.
Jeg syntes jo også det er trist at det sitter igjen 7 familier som vi ikke får hjelpe, men man kan ikke alltid hjelpe alle.
Jeg syntes valgene har vært tøffe og vanskelige, men jeg er også veldig glad for at vi fikk hjelpe de som vi har valgt og hjelpe. I år for første gang hjelper vi også en fosterfamilie, noe jeg syntes er kjempe kult og gøy at vi gjør.
Jeg er veldig fornøyd med valgene som er blitt tatt selvom vi ikke fikk hjulpet alle familiene jeg hadde håpet, så fikk vi fortsatt hjulpet mange av dem.
Ingrid delte også opp pengene i forskjellige konvolutter, så ga vi dem videre til Rima.
Det vil også komme ut lister over alle familiene og hva vi hjalp til med i år, i løpet av helgen!

Jeg fikk også levert en boks med sjokolade hjerter til Baris som har vært så snill og kul mot oss.

Etter møtet og lunsjen, snakket vi litt å bare slappet litt av før Manene kjørte meg, Amalie og Elise hjem med koffertene som var på senteret etter alle klærne vi hadde med,  mens Ingrid var på salongen til Armine og fikk massasje.
 Når vi hadde gått opp med koffertene kjørte Manene oss videre til Victory Park, men det var stengt og åpner ikke før kl 1800. Ellers så skal vi ut å spise middag senere, og kanskje en tur innom Victory park når det er åpent, for nå er feriemodusen på :D

Imorgen skal meg å Amalie til frisøren, det blir jo spennende, og senere på kvelden skal vi på ballett på operaen, og etter det skal vi ut å spise middag med alle de som har kommet og besøkt oss i Norge.

- Emilie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar